wtorek, 30 października 2012

Sztyblety Timberland do jakiej spódnicy pasują? Help me

Moje nowe butki Timberland zdobyłam cudem i w zasadzie do prawie każdych spodni pasują. Co jednak ze spódnicami?
Myślę, że lato ze względu na niewielką ilość elementów do złożenia w całość jest łaskawsze dla nie-top-fashion-blogerek, trudniej bowiem popełniać "modowe gafy".  Ale przyszedł czas na schowanie lżejszych ubrań i wydobycie tych z ubiegłego roku i sprawdzenie co trzeba dokupić, co wymienić czy odsprzedać. No chyba, że ktoś wymienia garderobę co sezon i dla niego to kwestia wybrania się do centrum handlowego czy zamówienia z katalogu.
U Was też już szafa zmienia się na jesienno zimową?

Znalazłam sobie w Spriengfield dwie sukienki, które mi do nich pasują i szukam inspiracji. Help!



A to powód zmian garderoby... w Krakowie śnieg od niedzieli siedzi na dachach i drzewach...


karebearphotography.blogspot.com

W ASOS wpady mi w oko te spódnice które przy odrobinie wysiłku też będą się nadawać do moich krótkich butów:
 
 ASOS Midi Skirt in Woodland Print
Jovonna Printed Pleat Skirt

Pomóżcie coś jeszcze do nich wybrać!

Pin It

28 komentarzy:

  1. Oooj. Chyba nie pomogę. ;D Buty kompletnie nie w moim stylu. Może dlatego, że taki "fason" okropnie powiększyłby mi już i tak za dużą stopę. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kopciuszkiem nie jestem;) Są "do biegania" do spodni z założenia i myślę i myślę właśnie o tych spódnicach...

      Usuń
  2. Pastereczko, również latam obecnie w sztybletach (co za wygoda!) i podobnie jak Ty niedawno miałam dylemat - z jakimi kieckami je łączyć. Po przeszukaniu internetu stwierdzam, że najlepiej wyglądają z zwiewnymi, często kwiecistymi sukienkami i spódnicami. I tak też je noszę. Do tego oczywiście grube rajstopy i spokojnie da się chodzić bez narzekania na zimno.
    Moje inspiracje: http://www.portlodz.pl/pl-pl/offers-and-competitions/clarks2_10
    http://i576.photobucket.com/albums/ss210/carisma25_photo/jesien2011/Sztyblety-z-czym-nosic-2.jpg
    http://bi.gazeta.pl/im/1/10622/z10622551X,sztyblety.jpg

    U mnie (Dolny Śląsk) również śnieg i zimno.
    Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż jedna osóbka ( i to jaka) je nosi;)
      Lineczki dobre i widzę że stylem być może jesteśmy obok siebie.
      Dawno nie byłam na Dolnym Śląsku, a lubię te rejony.

      Usuń
  3. Buty nie w moim stylu, jak dla mnie tylko do spodni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty chyba bardziej eleganckie rzeczy nosisz(?)

      Usuń
    2. Zgodzę się z przedmówczynią. Nie miałabym chyba odwagi do takich butów założyć kiecki. Gdyby były nieco dłuższe, to może prędzej. Ale ta wysokość buta jest typowo "dospodniowa" i podejrzewam że nawet na długich, szczupłych nogach będzie to wyglądało nieciekawie...

      Usuń
  4. Ja tez nosze glownie spodnie, wiec takie buty nosilabym raczej do nich.Z twoich propozycji wybralabym najchetniej druga sukienke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też właśnie druga zachwyca:). U Ciebie chyba ciepło..

      Usuń
  5. i love the first skirt!

    fashionpassionomg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi dear :)
    Thank you so much for stopping by, you asked me to follow each other, but we've been follow each other on GFC(OBSERWATORZY) for a long time, you can check it, I'm on the second page back....
    Anyway you can also check my comments on your post of NIEDZIELA, 16 WRZEŚNIA 2012 "Kolejki po limitowane badziewie czyli redaktorka projektuje dla H&M"

    Perhaps you're interested in following each other on bloglovin, if you do, let me know, so I can follow you back! it's really easier to keep in touch, and maybe you will not forget me ;D

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG I remember You now, sorry!
      I think BL is "must have" in this situation.

      kisses from Poland to Portugal

      Usuń
    2. It's ok sweetie, don't worry ;D
      You didn't tell me if you have followed me on bloglovin, however, I'm following you now there as well (#11) ... and I clicked the "♥like button" on all your posts, to show some love ;)
      Follow me back?

      A big HUG from Portugal to Poland♥♥♥♥

      "Saúde & Beleza - Health & Beauty"





      Usuń
  7. Moim zdaniem te buty będą świetnie wyglądać z sukienkami. A co do spódnic to myślę, że one by pasowały do krótszych...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tylko miniówek już nie noszę..
      Dziękuję za radę

      Usuń
  8. Hey :) Thank for your visit and your comments
    Of course we can follow each other, im following you now!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you so much! Of course I'm following you back :)
    Great post
    x

    http://be-your-own-hero-now.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for the compliment and for the follow, I've just followed you too :)

      Usuń
  10. Nie ma zasady - nie patrz na modowe gafy, tylko na to co lubisz nosić. I uważam że zarówno z sukienkami i spódnicami buty będą rewelacyjnie wyglądać. Podoba mi spódnica Jovonna Printed Pleat Skirt :-) Do niej będą super :-)
    Też u mnie śnieg - dużo śniegu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im jestem starsza tym częściej kieruję się wygodą;)
      Cieszę się, że Ci się ona spodobała.

      U nas ten śnieg leży tylko górą, na ziemi jesiennie;)
      Dajże mi swój adres czarny kocie;)

      Usuń
  11. Świetny model! uwielbiam tego typu buty :) Jednak u mnie sukienek czy spódnic nie uświadczysz :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the boots.*_*
    Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you so much for the follow,dear.^^
    Follow you back on gfc. Do you also follow me on bloglovin???
    Let me know follow you then back again.;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się tez bardzo podobają!
    Mam buty Timberland już dosyć dlugo, używam ich intensywnie, a one ciagle są takie same! I nieziemsko wygodne.
    Ta spódnica z przedostatniego zdjęcia też jest świetna.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...